SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 3 december 2008

Snö-längtan

Oj ilken dag det var på jobbet idag,krångla överallt hela tiden,phu! Var riktigt skönt när jobbdagen var slut och kom ut i friska luften. Vi är ju så duktiga som går till jobbet,blir ju 40 min promenad per dag.
Nu ikväll har vi vart på tecken-kurs,det är jättekul att lära sig nya tecken för Ebba utökar ju sitt teckenförråd och då måste vi ligga steget före så vi kan slänga in nya tecken:-)

Imorgon ska jag ta bilen för Ebba ska till öron halv 10 då ska jag vara ledig en stund,efter jobbet ska jag med Lucas till logopeden så imorgon blir det 2 resor till Skövde. Jenny H ska ha Ebba när jag är med Lucas,tack snälla,vi skulle aldrig klara oss utan våra vänner som alltid ställer upp!
Åh vad jag längtar efter snö,jag vill ha massa snö,här kommer lite bilder från när vi var i Sälen januari-08 då var det massa,massa snö:-),vi ska dit vecka 13 igen,så kul!

5 kommentarer:

ylvisen sa...

Gud va härligt! Ja snö är fint! Ska jag skicka en av snöbollarna jag har i frysen? Vill höra sen hur det gick på öron! KRAM

Skolgatan sa...

Ja gör det:-)
Vi har lite,lite snö kanske kan försöka göra en snöboll:-)
Självklart ska jag berätta om öron.
Kram!

Anonym sa...

Underbara Vinterbilder!!
Vill också ha snö.
Just nu är det snöblandat regn ute
och det är ju inte så mycket att hänga i julgran.

Det är guld värt med vänner som ställer upp..

Ha det gott!

Kram!

Anonym sa...

Hallå! Vi fick faktiskt snö igår *ler*. Det blir så mycket ljusare!! Hoppas allt är bra annars och att det går bra idag! Kram Petra

Anonym sa...

Hej
Hittade till din blogg alldeles själv. Emma tipsade ju om den. Tack för fikat och klädpartyt. Blev jätteglad för klänningen.
Måste säga att ni bor jättefint. Skulle visa sambon bilder på din blogg men det fanns inte så många inifrån...hihi...
Har en blogg själv om du vill kika in: http://paananen.blogg.se
Användare:paananen
lösen jaffakatt
Hoppas det är okej att jag länkade till dig i min blogg, om inte säg till så tar jag bort det.
Hälsningar
Anette