SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 7 december 2008

Wilma 7 år!

Idag efter frukost var Linus och Johan här och hälsa på lite,barnen sparkade boll och lekte lite på rummet,men det var så stökigt så det gick knappt leka så jag städade iordning det,se hur länge det håller sig...

Fredrik har vart här och hjälpt Martin att lägga värme-slang,tack Fredrik!

Sen var det kalas för Wilma,hon fyller 7 år imorgon,stora tjejen! Hon fick en barbie-docka av oss.
Ebba lekte för fullt med en av hennes gamla dockor.
Kalas fina:

7-åringen:

Efter kalaset åkte jag hem och lämnade barnen sen drog jag in och stor-handlade på maxi,skönt när kylen är full. Nu har vi ätit taco-sallad och ska snart se på film.

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Titta vilka fina barn och vilken stor tjej! Här blev det fläskfilé.

Kram ylvis pylvis

Kerstin B sa...

Mysiga ungar du har. Älskar Ebbas outfit (det med hjärtat) vad är det för märke?

Ha de!
Kerstin

Skolgatan sa...

Hej Kerstin!
Det är från Polarn o pyret,vet inte om det finns längre för jag köpte det innan sommaren men visst är det fint:-)
Kram!