SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 30 december 2008

Lyckad shopping

Var i Skövde och fynda idag,hittade en fin klänning/tunika som var så skön och billig 74:50! Så jag köpte 4 st i olika färger,sen blev det en annan tröja och kläder till barnen,kul. Jag mår så bra när jag har köpt saker,speciellt nya kläder.

Barnen hade haft det bra hos mormor och morfar,Lucas och morfar hade vart runt lite överallt,Lucas hade fått en liten lampa och när jag kom och hämta barnen var Lucas och morfar ute och sköt raketer. Ebba och mormor hade bakat:-)

Ikväll har jag klippt Lucas sen har båda badat,måste vara fina imorgon när det är nyårsafton.

Nu har Ebba gått och lagt sig,Lucas är uppe och tittar på pippi,Martin kollar på hockey och jag tänkte göra mig en drink,mojito men då hade jag ju ingen lime hemma,är det värt att åka och handla för det? Ja jag tror det:-)

Trevlig dagen innan nyårs-afton på er!

2 kommentarer:

Mikaela H B sa...

men vad roligt att ni var i skövde" där bor ju lilla jag :D gott nytt år!

ylvisen sa...

Kul att shoppa, jag vill oxå!!!

Ja den drinken går inte av för hackor! Jag har ju fått möjligheten att smaka!

Gott nytt år! KRAM