SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 16 december 2008

Juldans och minijul

Idag på dagis hade dom vart på park och dansat runt granen. Det hade vart kul men Ebba hade inte velat dansa själv utan suttit på Jennys arm och gjort rörelserna. Stackars Jenny kommer nog ha värsta träningsvärken imorgon:-)

Lucas har fått en star wars-film,han tycker den är jättebra.


Idag har jag pratat med Hanna(Martins syster),dom ska komma hit på söndag så ska vi fira mini-jul med dom+gamle mormor o farmor,det ska bli trevligt. Blir knyt-kalas:-)

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Camilla,var skönt med luft,motion och tjejsnack.


3 kommentarer:

ylvisen sa...

Kan tänka mig att jesper skulle gilla den oxå! Härligt med lite förjul! Vi ska till stugan i helgen och jula med farfar!

Anonym sa...

Det är faktiskt lugnt med träningsverken idag ;-) så nu laddar jag för att dansa runt granen imorgon igen på jobbet! Ska bli härligt med julfest! Det är så mysigt att se hur det spritter i kroppen av spänning o förväntan hos de små liven!
Nu är det jul igen...!
Kramelikram!

Anonym sa...

TräningsVERK?? TräningsVÄRK ska det ju va...