SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 28 december 2008

Jenny o Mojje-besök:-)

Sov till nio idag,det är lagom,igår sov jag till halv 11 man blir ju helt förstörd,jag känner mig absolut inte piggare men det är ändå skönt att göra det nångång ibland.
Har inte hänt så mycket här idag,plockat,diskat och städat lite som vanligt.
Jenny och Mojje kom förbi på besök,trevligt. Ebba hade ju en julklapp till Jenny så nu fick hon äntligen ge den. Det var ett hjärtan-halsband,Jenny brukar ha halsband så jag tyckte det passa.
Ser ut som Ebba sover men det är bara hennes kamera-min:
Ikväll kommer Johan,Sofia och Linus hit,vi ska äta tacos. Ska bli kul,vi träffas allt för sällan nu för tiden. Bilder från kvällen kommer senare..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja halsbandet passade mig perfekt! Jag blev superglad :-)! Ni är så omtänksamma...
Mysigt att man fick träffa er en liten stund! Ser fram emot Trettondagsafton!
Ha en jättetrevlig kväll och TACK än en gång för det fina halsbandet och det lilla "brevet".. Det värmer..
Kram på er!!

ylvisen sa...

Gud va skönt att få sova till 10.30! *avis*