SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 22 december 2008

Sista jobb dagen..

Skönt att sista jobb-dagen är gjord,nu är jag ledig till 7 jan,hur gött som helst:-)

Efter jobbet idag var Hanna och Martin med barn här så vi satt och prata lite,sen la jag mig i badet med tända ljus,badsalt,bok och ett glas vin,kan inte bli mycket bättre.

Men väl uppe ur badet kom jag in i vardagen igen,Ebba var lös i magen och slö,ville bara sitta och titta. Vi som hade bjudit min kära mor och far på glögg-kväll,det fick jag ringa och ställa in,vill ju inte smitta dom lagom till jul. Men sen kom Urban,Camilla och Tuva med en jättefin korg så då bjöd vi in dom och Ebba kom igång och blev pigg igen,hon kanske bara var trött förut..

Jag och Camilla drack lite vin och Martin och Urban höll sig till cola:-) Väldigt trevligt! Tack för korgen,alldeles för mycket!
Titta vilken fin korg,Camilla har tillomed gjort eget godis och lagt i!

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Härligt! Mera sånna vänner! Ha det så himla skönt nu då och njut av ledigheten. Hoppas hon inte blir sämre i magen!

KRAM och GOD JUL

Anonym sa...

jättefin korg... undra när jag får min!? ;-)
ha en mysig jul om vi inte hörs imorgon.. kram!!

Skolgatan sa...

Jadu Marica vi fick den för att vi är så snälla..;-)

KRAM!

ylvisen sa...

Jag är oxå snäll :oD

Skolgatan sa...

Har tomten sett det då??

ylvisen sa...

Antagligen inte...