SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 10 december 2008

Johanna och Meja

Skönt att komma upp i tid idag,man hinner så lite när man jobbar eftermiddag.
Idag ska vi hälsa på Johanna och Meja. Johanna är Ebbas assistent som är mamma-ledig nu,dom har adopterat en Meja från Nigeria,jag har bara sett henne på kort och där är så jäkla söt. Jag ska ha med kameran så ni ska få se mer av dockan sen:-) Ska bli kul att få se hur dom bor också,jag har aldrig vart hemma hos dom men nu har jag kollat kartan så jag tror jag hittar.

Här är en bild av henne från Nigeria,visst är hon söt som socker?






4 kommentarer:

Mormor/Morfar sa...

Men gud vilken söt unge! (ylva här, är hos mamma och pappa). Kram

Anonym sa...

super söt är hon!! hoppas att ni hade en trevlig stund hos dom! tänkte lite om på fredag.. vi får väl höras imorgon och kolla tider och så :-) kram

Johanna sa...

Det var så mysigt att träffas lite idag, jag behövde lite Ebba-mys!
Felix var lite sur att han inte var hemma så han fick träffa Ebba. Han tycker att han är såå söt men hon brukar inte vara lika begeistrad! Vi hörs snart igen. Kramar

Skolgatan sa...

Tack Johanna,var jättetrevligt och Meja var ju störtskön. Hoppas vi kan ses snart igen och då kan vi ta en eftermiddag så Felix får vara med:-)
Kram!