SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 31 december 2008

2008

MITT 2008

JAN:
Ebba fyllde 2 år:

FEB:
Vi åkte till Sälen,massa snö,Lucas prova skidor för första gången. Lucas fyllde 4 år och nu går Ebba mer än kryper:





MARS:
Västeråsarna var här på besök med sitt nytillskott,Jack:


APRIL:
Lilla Tuvisen kom till världen:

MAJ:
Grillkväll på dagis med Astrid Lindgren-tema:

JUNI/JULI:
Härligt väder var det:

AUG:
Hälsa på i Göteborg och var på Öland:


SEPT:
Överraska Jenny med en fruhippa och började med utbyggnaden:


OKT:
Martin friar(tyvärr inga kort:-))Hälsa på en nyfödd Alva och gjutning av plattan:


NOV:
Murning med mycket hjälp av vänner. Jag och Martin firade 12-år och Ebba började med trosor:



DEC:
Julkorts-fotografering,Tvillingarna Axel och Wilmer kom. Julafton firades hos min mor och far.




Tack alla som har förgyllt mitt 2008.
GOTT NYTT ÅR!

5 kommentarer:

Skönt att få skriva av sig! sa...

Tack för hjälpen m räknaren men har fortfarande problem...har kommit så långt som kopiera o klistra in... sen liksom löser det sej bara inte:) Så? Uppdatera? Ja vet, är hopplös!

ylvisen sa...

Det var ju en rolig idé! Hade gärna gjort likadan men hinner inte.

Det blev kronärtskockssoppa med räcker och gräslök, själva soppen tycker jag tyvärr inte var så god...men med räkor i så blir det nog bättre! Ha en trevlig kväll och gott nytt år!

Anonym sa...

Ja du Jessica! Gott Nytt år till er oxå! Blir lite halvt skakis om bena när jag ser kortet från fruhippan.. Det där fotot togs ju redan på eftermiddagen då jag ännu inte hunnit få i mig SÅ mkt alkohol.. Jag undrar just hur kvällens foton ser ut?? Vill jag veta?? Ja absolut! Måste få se dom en dag! För vad jag kommer ihåg (minnet sviker mig ibland-konstigt) så var du fotograf under hela dagen/kvällen?
Må nu så gott så hoppas jag att 2009 blir ett toppenår!!
Kramkram!!

Skolgatan sa...

Hej Jenny!

Jag älskar det kortet! Självklart får du se alla kort någongång,jag tog kort hela dagen/kvällen:-)

Kram!

Anonym sa...

sweet little knickers, I LOVE taking knickers of girls her age knowing that bald puffy c--t is waiting underneath I love very very yung c--t