SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 25 december 2008

Lugn juldag

Morgonen startades med att jag och Lucas byggde ihop hans playmobil-borg som han fick igår,passa mamma perfekt för jag tycker sånt är jättekul. Det tog sin lilla tid men vi fick ihop det:




Sen har det inte hänt så mycket på skolgatan,Ebba var lös i magen i morse så vi har tagit det lugnt,sjungit mitt nya ABBA-singstar,svårt men roligt. Lucas har lekt med sin borg.

Nu på kvällen kom Johan,Sofia och Linus förbi med julklappar till barnen,vi hade ju till dom med men jag hade inte slagit in dom,slog in snabbt till Linus men Felix glömde jag så det får han nästa gång vi träffas.


Mys i soffan:

Linus ville pussas,Ebba var inte lika på:


Nu blir har barnen lagt sig så det blir nog en film för mig och Martin.

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Oj den där borgen ska jag inte visa jesper, måste varit dyr va? Kul iaf! Jesper har spelat sitt nintendo hela dagen!

Anonym sa...

GOD FORTSÄTTING!!

Kramas!


(andra försöket med att kommentera.. ta bort den ena.. ifall det kommer två.. det blir så tjatigt ju..haha )